data dodania

Na terenie Polski funkcjonuje kilkadziesiąt firm produkujących akcesoria dla psów, w tym kilkanaście specjalizuje się w produkcji odzieży dla psów. To co nas wyróżnia spośród tak dużej konkurencji to przede wszystkim doskonale wyszkolona załoga oraz nowoczesny sprzęt i niezawodna technologia produkcji. Naszym głównym celem jest wytwarzanie produkowanie wyrobów o najwyższym standardzie i jakości.
Proces produkcji odzieży dla psów
1. Pozyskanie zamówienia na ubranka.
Proces ten odbywa się za pomocą sieci naszych sklepów internetowych (detalicznych), hurtowni oraz naszych partnerów (sieci zoologiczne, hurtownie zoologiczne).
2. Rzeczywista produkcja odzieży
Pierwszą czynnością jaka jest wykonywana w zakładzie jest dostarczenie z magazynu niezbędnych materiałów oraz rozkrojenie ich według specjalnych, wcześniej przygotowanych szablonów. Ta czynność wykonywana jest w krojowni. Proces ten jest po części zautomatyzowany - odbywa się na stołach krojczych przy zastosowaniu krajarek taśmowych, noży pionowych oraz tarczowych. Pocięty materiał trafia w postaci gotowych wykrojów do szwalni lub na hafciarnie (jeżeli na niektórych wykrojach musimy nanieść haft).
Na szwalni następuje przeszycie wszystkich elementów ubranka. Proces ten wykonują szwaczki na maszynach typu stębnówka oraz overlock. Dzięki zastosowaniu tego typu urządzeń szwalniczych znacznie skraca się cykl produkcyjny ubranek.
Kolejnym krokiem procesu jest przekazanie gotowych ubranek do prasowalni, gdzie wyroby są dokładnie prasowane oraz odparowywane. Proces ten odbywa się na stołach prasowalniczych typu Comel z odsysaniem i podgrzewaniem elektrycznym.
Kolejnym krokiem procesu jest przekazanie wyprasowanych ubranek do brakarni. Jest to dział, którego zadaniem wskazanie uchybień, które wynikłych w trakcie produkcji. Jest to bardzo ważna komórka – decydująca o tym czy gotowy produkt może być dopuszczony do sprzedaży. Wskazuje on nieścisłości w ubrankach, takie jak krzywe, bądź niewłaściwe ściegi, niezgodne z dokumentacja produkcji połączenia poszczególnych elementów wykroju, braki dodatków krawieckich, plamy, dziury w tkaninie i inne błędy, których konsekwencją może być nieprzyjęcie towaru przez odbiorcę, i przez to uszczerbek na renomie firmy.
Dodaj komentarz
?